Saturday, December 26, 2009

MEETING MY SOFF1, SESI 1, DAN 2

MESYUARAT MAJLIS TERTINGGI DAN BIRO-BIRO MY SOFF1, SESI 1, DAN 2 (ONLINE)

MASA :SESI 1 : 11.30PAGI-1.10PETANG
SESI 2 : 2.30PTG-5PETG
HARI : SABTU
TARIKH : 26DIS 2009




Mesyuarat dihadiri oleh ahli Majlis Tertinggi My Soff01 , biro-biro My Soff01, dan komender> Cikgu Karyah Ezwan. Mesyuarat mengambil masa setengah jam untuk memulakan usul pertama dibentangkan bagi memberi laluan menunggu ketibaan dan kehadiran ahli mesyuarat yang lain untuk meng'online' kan diri di yahoo!Mesengger,pembukaan majlis dan ta'aruf ringkas ahli mesyuarat yang hadir.
Pendekatan mesyuarat daalm bentuk alam maya(conference yahoo!messenger) diilhamkan apabila melihat keadaan ahli Majlis Tertinggi My Soff01 mahupun biro yang mengalami masalah untuk membuat perjumpaan secara realiti, memandangkan kebanyakan ahli Majlis Tertinggi dan biro berada di kampus yang berlainan dan tempat yang berbeza.
Antara topik perbincangan yang telah diutarakan oleh naib presiden My Soff01 : Cik Maisya Azila Ismaon, ialah masalah berbangkit berhubung dengan ahli My Soff01 yang tidak aktif di dalam gerak kerja my soff01 lakukan, usaha menjejaki ahli yang telah terputus hubungan dengan ahli Majlis Tertinggi My Soff01..
Untuk sesi kedua pula telah membincangkan mengenai 'Program Mendatang'. Antara cadangan program yang bakal dilaksanakan ialah Family Day My Soff01, mesyuarat telah melantik ahli jawatan kuasa bagi menguruskan program ini.
Hal-hal lain yang dibangkitkan semasa mesyuarat ialah membina facebook untuk My Soff01, dan candangan ini telah disetujui oleh semua ahli mesyuarat, tindakan akan diambil oleh unit IT MY SOFF01 pada hari tersebut juga....
penutup untuk mesyuarat tersebut ialah sedikit ucapan dan harapan naib prsediden My Soff01 dan puji-pujian kehadrat Ilahi atas kekuasaanNYA melancarkan perjalanan mesyuarat.
Majlis tamat pada jam 5.15petang dengan tasbih kafarah dan sural al-asr. :)

0 comments: