Wednesday, April 13, 2011

Sana Sini My Concern-Nadwah Kepimpinan BADAR Melaka

Pada 11-13 Mac yang lalu sejumlah 16 buah sekolah di seluruh negeri Melaka telah menghantar wakil peserta dari kalangan pelajar untuk menyertai Nadwah Kepimpinan BADAR peringkat Negeri Melaka anjuran My Concern dan SBPI Selandar.

Nadwah bermula pada hari Jumaat jam 3.30 petang di Dewan Gemilang SBPI Selandar. Pelbagai pengalaman, pengajaran dan ilmu yang telah peserta timba sebagai kelompok dai'e di muka bumi Allah ini. Pihak Majlis Tertinggi berharap agar kesemua peserta nadwah dapat mengaplikasikan serta menyampaikan segala ilmu dan pengajaran yang diperoleh di sana seperti pengurusan usrah, strategi sebagai seorang dai'e dan sebagainya.


Dari pihak My Soff01 mengucapkan tahniah buat penganjur SBPI Selandar dengan kerjasama My Concern,semua tenaga pelaksana program ini serta para peserta yang bertungkus lumus menjayakan program ini. Melalui program ini, My Soff01 berharap agar saf kepimpinan pelajar yang hadir mampu merealisasikan dan mengamalkan mutiara ilmu yang tercurah dari program ini serta terus menyemai bi'ah solehah di sekolah masing-masing bagi membentuk masyarakat pelajar yang harmoni dan mengikut acuan Islam.


[sumber]

0 comments: